Verzending en retournering

VERZENDING

LEVERTIJDEN
Op de productpagina van elk product vind je een verwachte levertijd terug, zoals bijvoorbeeld ca. 15 – 30 werkdagen.
Alle producten worden uit de hand vervaardigd, voor iedere klant, in onze werkplaats in Nieuw Amsterdam (Nederland). Om deze reden werken we met levertijden. Kijk bij het product op de website welke levertijd voor uw artikel van toepassing is.
We houden je altijd op de hoogte over de vorderingen van je artikel.

VERZENDKOSTEN
Verzendkosten verschillen per artikel, welke verzendmogelijkheid een artikel heeft verschilt per gewicht, formaat of fragiliteit;
Standard delivery €5,95
Wanneer je een artikel besteld en kiest voor standard delivery wordt je artikel middels Post NL bij je thuis afgeleverd*.
Standard delivery groot €12,95
Heb je een artikel besteld en is de enige betaalmethode special delivery? Dit houdt in dat je artikel te fragiel, zwaar of groot is om per standard delivery te versturen, in dit geval versturen wij het artikel extra veilig via Post NL, uiteraard wordt deze netjes thuis afgeleverd*.
INSTOOR delivery €29,00
Alle grote artikelen welke niet per pakketbezorger kunnen worden geleverd i.v.m. formaat of gewicht worden door ons zelf bezorgd. Uiteraard brengen wij het artikel naar waar deze moet komen te staan. 
- Zo monteren wij altijd de poten onder een tafelblad naar de tafel zijn uiteindelijke bestemming, dit om transportschade te voorkomen.
- Wij leveren altijd exact op het tijdstip overeengekomen.
Levering in de Benelux €39,00
Wanneer je in België of Luxemburg woont en een artikel geleverd wil krijgen gelden aangepaste tarieven.

* Als je niet thuis bent de eerste bezorgpoging, wordt geprobeerd het pakket bij de buren af te geven. Lukt dat ook niet dan wordt het pakket de volgende dag opnieuw bij jou aangeboden.

Gratis verzending
Bestellingen boven de €500,- worden gratis thuisbezorgd.
 
AFHALEN
Als je het artikel graag eerst zelf wilt zien of graag zelf wilt komen afhalen in onze werkplaats in Nieuw Amsterdam kan dat natuurlijk ook! Voor artikelen standaard uit ons assortiment kunnen wij een afspraak maken om deze te bezichtigen. Je mag het artikel dan onder pinbetaling ook direct meenemen.

RETOURNEREN
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – in redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan INSTOOR geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen en onderstaand retourformulier per email opsturen naar info@instoor.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Handgemaakte producten die u via deze webwinkel koopt worden op maat volgens de door u ingevoerde specificatie gemaakt. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief. Maatwerk is altijd uitgesloten van het herroepingsrecht.

SCHADE OF KLACHT
Ondanks dat wij ons uiterste best doen om het product zo zorgvuldig mogelijk te verpakken, kan het natuurlijk wel eens voorkomen dat je deze beschadigd ontvangt. Indien je een artikel beschadigd hebt ontvangen, dien je ons hiervan in kennis te stellen via info@instoor.nl. In jouw mail dien je foto’s toe te voegen van de schade en of klacht en ook foto’s van de verpakking. Vergeet ook niet het ordernummer te vermelden in je email. Zorg dat je de schade uiterlijk binnen 5 dagen na levering bij ons meldt.
Wij zullen binnen 2 werkdagen uw e-mail beantwoorden. Uiteraard krijg je van ons een nieuw artikel toegezonden indien de schade niet door eigen toedoen is ontstaan.

GARANTIE
Onze producten worden met passie en zorg handgemaakt. Wij doen ons uiterste best om ons product in perfecte staat bij u af te leveren. Helaas kan het toch soms voorkomen dat uw product niet in perfecte staat bij u afgeleverd wordt. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.



Retourformulier
Share by: